02-11-2023
Samen met Kroon TegelTotaal uit Meerkerk hebben wij een showroom voor zowel sanitair als tegelwerk opgezet. In de uitgebreide showroom zijn alle smaken en stijlen vertegenwoordigd. Op deze manier kunnen kopers van nieuwbouwwoningen hun badkamer al vroeg in het aankoopproces inrichten naar hun eigen smaak en wensen.
Een ander voordeel is dat bouwbedrijven sneller inzicht krijgen in meerwerk en kosten.
Opzet & inrichting
Onze collega’s Fehintola de Deugd en Dirk Graafland hebben de opzet en inrichting van het sanitair in deze gecombineerde showroom verzorgd. Daarnaast is Fehintola ook de contactpersoon voor geïnteresseerde kopers. Fehintola: “Door de combinatie van onze digitale showroom ‘Uw Huis, Uw Wensen’ en deze fysieke showroom, kunnen kopers uit een heel groot assortiment hun keuze maken!”
Klanten beter bedienen
Dirk: “Het idee komt van Kroon TegelTotaal. Zij hebben Mark van Hoften benaderd met het plan tegels en sanitair samen aan te bieden, om op die manier klanten beter te bedienen. Mark heeft ons gevraagd een plattegrond te maken voor de indeling van de showroom, en dat verder uit te werken. We hebben bekeken wat de mogelijkheden zijn, van laag tot hoog segment.”
Koperswensen
Dirk vervolgt: “Samen hebben we gekeken naar welk sanitair veel vraag is, ook in overleg met leveranciers en fabrikanten. Voor hen biedt de gezamenlijke showroom ook voordelen.” Als projectcoördinator bij ‘Uw Huis, Uw Wensen’ heeft Fehintola dagelijks met koperswensen te maken. “Voor alle nieuwe projecten bieden we een koperskeuze. Hoe kan een offerte voor sanitair eruit zien, in combinatie het tegelwerk van Kroon TegelTotaal? Het voordeel voor de klant is dat ze een totaalprijs zien.”
Sanitair specialist
Dirk heeft als werkvoorbereider meer en minder werk, goed overzicht in het sanitair wat besteld wordt. “Al het sanitair, vanaf de aanvraag tot en met het leveren en installeren zie ik voorbij komen.” Fehintola vult aan: “Dirk is onze ‘sanitair specialist!” Hij vervolgt: “Voor de inrichting van de showroom heb ik de ‘0-tekening’ gemaakt. Samen met Fehintola heb ik de opgezet verzorgd.”
Luxe tegels
Inmiddels is de showroom helemaal klaar. “Dirk heeft de begeleiding bij de uitvoering gedaan, zodat de monteur alle sanitair kon installeren. Binnenkort start het eerste project”, zegt Fehintola. Dirk: “Als het goed is, wordt dit sanitair twee jaar getoond. Dan wordt de volledige showroom aangepast. Alleen wanneer een fabrikant een wijziging in het assortiment heeft, verwisselen we een model. Het tegelwerk met veel luxe tegels is natuurlijk lastiger tussentijds te vervangen.”
Productinformatie
In deze fase staat Fehintola er alleen voor. “Dirk springt bij in het geval van onderhoud of reparaties. Nu ga ik kopers uitnodigen en afspraken inplannen. Wanneer de bouwkundige keuzes zijn gemaakt, is dit de volgende stap. Hoe ziet het sanitair eruit op het tegelwerk? Is het bijvoorbeeld de gewenste kleurcombinatie?” Bij elke opstelling worden QR-codes getoond, zodat de koper altijd over productinformatie kan beschikken.
Op afspraak
“Ik ben altijd bereikbaar voor vragen”, zegt Fehintola. “Bij voorkeur op afspraak. De showroom is de hele week geopend voor geïnteresseerden, maar vormt vooral ook een aanvulling op de digitale showroom: in het ‘echt’ zien hoe de digitale keuzes uitpakken!”
Wil je meer weten over deze uitbreiding van onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op.